Ökodizájn és zöld marketing példák a világból

FeelGreen!

12+2 menő (iroda)bútor raklapból

2015. február 27. - Hagara Nagy Nóra

Úgy néz ki, húsvétkor beköltözhetek első saját kis irodámba, és most lázasan tervezgetem, hogyan fogom berendezni. Néhány kisebb bútor adott, de én mindenképpen hangulatos, egyedi és olyan megoldásra gondolok, amely tükrözi a személyiségem és szemléletmódomat.

Ezért esett a választásom a raklapból készített bútorokra. Utánajárással akár ingyen vagy olcsón beszerezhetünk néhány darabot, amely egyébként másnak hulladék lenne, és ha már megvan, csak a képzeletünk szabhat határt, hogy mi is lesz a végeredmény.

Az interneten millió képet, ötletet, segítséget találunk mind a formatervezéshez, mind a festési technikákhoz.  Én nagyon szeretek festeni, több bútort, lambériát is átvarázsoltam már. Kedvencem a fehér és a greywashing színvilága akár magában, akár kombinálva sötét tónusú színekkel, mint például dióval. Persze mindig jól jön egy kis segítség, ami nekem is megvan, és jót mosolyogtam, amikor a kommentekből láttam, hogy ezzel mások is így vannak. Nagyon sok nő üzenget a  párjának egy-egy poszt alatt.

Az 1001pallets.com-ról válogattam össze néhány olyan példát, amellyel olcsón lehet egyedi és újrahasznosított (iroda)bútorunk.

ilyet_akarok.jpg

beszelgetos.jpg

targyalo.jpg

asztal.jpg

szamitogep.jpg

asztal2.jpg

asztalka.jpg

jegyzetfal.jpg

kepkeret.jpg

kep.jpg

keplovas.jpg

viraglada.jpg

vertikalis.jpg

komposztlada.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://feelgreen.blog.hu/api/trackback/id/tr367225013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása